پرسشهای متداول (عمومی)

سوالات عمومی مشتریان سیال ابزار دقیق ()

کالاهای سیال ابزار دقیق چگونه گارانتی می شود؟

گارانتی محصولات ما بشکل تعویض قطعات معیوب و آسیب دیده ای است که احیانا در زمان ارسال کالا دچار مشکل شده اند.

آیا امکان بازدید از شرکت سیال ابزار دقیق وجود دارد؟

با درخواست مکتوب و هماهنگی های قبلی با دفتر فروش این شرکت به شماره 43443004-013 و موبایل 09118074911 امکان پذیر می باشد.

شرکت سیال ابزار دقیق چه تعهدی نسبت به مشتریان خود دارد

یکی از اصلی ترین تعهدات این شرکت پشتیبانی و حمایت از مشتریان پس از نصب تجهیزات می باشد. تاجاییکه گاها کارشناسان بخش اپراتوری سامانه کنترل کیفیت این شرکت زودتر از کارشناسان فنی شرکت های خریدار، متوجه تغییرات ناگهانی و یا اخطار های دستگاه می شوند و در صورتیکه اپراتور مربوط نسبت به دریافت اخطارها عکس العمل مناسبی صورت پذیرد. همچنین با توجه به نظام سیستم خدمات پس از فروش در شرکت، سیستم یادآوری تعویض قطعات مصرفی هر مشتری که با توجه به محصول متفاوت می باشد، با آلارم دهی به کارشناس پشتیبانی اعلام به پشتیبانی قطعات مصرفی می نماید.